Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2007 23:35 - Песента на сърцето ми
Автор: marssi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12355 Коментари: 11 Гласове:
1



Ти никога няма да изчезнеш,

твоят образ е в съзнанието ми,

ти ще живееш вечно в мен,

в света на  мечтите ми.

 

Няма значение пътя през който сме минали,

Тук нямат място време и събития.

Твоите очи спират дъха ми,

И повече никога не мога да съм същата.

 

Мислите ми летят все към теб,

Неуморни птици, искам, но не мога да ги спра.

Ти носиш свежест в моя ден,

Нищо не се случва - само ти си в мен.

 

 

 

 

 

 

Твоите очи ме заплениха,

Сърцето ми се преобърна.

Къде си, ще те видя ли отново?

 

Обади се, невъзможна любов,

Толкова жадувана и гореща.

Къде си, мислиш ли за мен?

 

Сърцето ти пулсира,

Усеща го душата ми,

Щастлив ли си?

 

 

 

Ще те запазя завинаги в сърцето си,

Не мога да ти кажа просто - чао.

Ти ще живееш в усмивката на лицето ми,

И ще ме чакаш някъде там-   знам.

 

Нека бъде тази изгаряща любов! -

Нямаме сили да я спрем.

Щом искат да са заедно сърцата ни,

Нека да сме и във плен.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Това си ти-

Защо чак сега се появи в живота ми?

Много неща изплуваха –

Ти закъсня.

 

Сега те срещам, непознат, но

Само теб съм чакала,

Само теб съм искала,

 И сякаш само с теб съм вървяла.

 

Не може ли да върнем времето,

Или да го спрем само в този миг?

Влюбените ни очи поглъщат се,

Мъча се да избягам от теб –ти от мен.

 

Възможно ли е да забравиш,

Когато сърцето гори,

Възможно ли е да избягаш,

Когато мечтата лети?

 

Сърцето ми пее песен за теб,

И те очаква моя любов,

Ти дойде,

Вече нищо не може да  ни спре.

 

 

За теб

 

Ти си вече  във живота ми,

Мислите ми все търчат към теб.

Навсякъде усещам твоя образ,

Не мога повече без теб.

 

Ела, сърцето ми е твое,

в мечтите си живея с теб.

Душата ми обича да споделя

Всички си мигове със теб.

 

 

 

 

 

 

Години като ден, и ден като години,

Играят си със нас.

Но ние с теб –неизменими,

чакаме в захлас.

 

На остров от мечтите построен,

Сърцата ни жадувано се срещат.

И споменът от мисли съживен,

Облива ни горещо.

 

Чувствам погледа ти,

Чувам сърцето ти,

Усещам дъха ти,

 Ти  можеш ли напред

Да продължиш, без да  срещаш мен в деня си?




Гласувай:
1



1. анонимен - Супер е !!!
12.03.2008 09:59
Едно докосване до вечността... думите потъват дълбока в душата ти и те карат да потръпнеш! Благодаря ти, страхотно е!
цитирай
2. анонимен - От сърцето
13.06.2008 22:14
Това е от песента на сърцето ми...
цитирай
3. анонимен - много силно чувство
01.02.2009 21:40
затвори ли вече тази страница или още те боли/
цитирай
4. marssi - ???
04.02.2009 17:39
Kакво искате да кажете:
"затвори ли вече тази страница или още те боли/" ???
цитирай
5. анонимен - НИЩО ЛОШО
04.02.2009 21:35
ТОВА КОЕТО УСЕТИХ Е ТЪГА И НОСТАЛГИЯ.ПОНЕ В МЕН СЪБУДИ ТАКИВА СТАРИ 4увства
цитирай
6. анонимен - !!!
04.02.2009 21:43
наи-хубаво от вси4ки е ''ще те запазя завинаги в сърцето си......''
цитирай
7. marssi - Има такъв нюанс, наистина
05.02.2009 20:33
Има такъв нюанс, наистина, но е по дълбоко.
Нали Данян Дамянов казва за поезията, че е "сърце заплакало от болка - другото е молив и хартия".
И все пак пепелта е по велика от прахта, защото е горяла, казал някой - някога. :-)))
цитирай
8. marssi - Ще те запазя завинаги в сърцето си :-)))
05.02.2009 20:36
Ще те запазя завинаги в сърцето си :-)))
Имало е има и ще има истинска любов между сърцата. Искренно вярвам в нея и съм щастлива, че я имам в живота си. :-)))))
Радвам се, че поезията ми е харесана от някой и е донесла усмивка в деня му. :-)))
цитирай
9. анонимен - продължавай да даряваш красота!
07.02.2009 20:02
Препро4итам вси4ко ве4е трети път!Радвам се,4е предизвиках интерес и у теб.В интерес на истината не предизвика усмивка,по -скоро нежна тъга,тя е от истинското 4увство,което и аз познавам.Използваш в едно силата на словото и'' душевната'' си култура,но осножното идва от преживяното!
цитирай
10. marssi - :-)))
12.02.2009 00:00
Истинските чувства оставят дълбоки бразди в сърцето ...щастлив е който ги има в живота си
цитирай
11. vesity - :)
26.08.2009 14:39
Много е красиво всичко,което си написала.За мен беше удоволствие да го прочета.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marssi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2482874
Постинги: 100
Коментари: 653
Гласове: 227
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930