Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2011 19:31 - Има ли плагиати тук?
Автор: vili73 Категория: Поезия   
Прочетен: 8975 Коментари: 11 Гласове:
7

Последна промяна: 02.06.2011 19:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди 2 минути прочетох това:
19:16 - Искам те Автор: ikariam Категория: Поезия   image
Прочетен: 9 Коментари: 0 Гласове: 1

 
Искам те-
забързан сред хората
Искам те-
в миг на съзерцание
Искам те-
отпуснат в умората.
Искам те-
събуден в зори.
Искам те,
когато съм с приятели.
Искам те-
в трептяща тишина.
Искам те-
загледан в очите ти.
Искам те,
когато си далеч.
Болка е
когато ме докосваш.
Лудост е
когато съм сам.
Силен съм,
когато ме обичаш.
Търся те
във всичко на света.


Я открийте сами разликите с песента на Лили Иванова:

Искам те
музика: Тодор Филков, текст: Маня Иванова, аранжимент: Румен Бояджиев
текст:
Искам те, забързана сред хората.
Искам те, във миг на съзерцание.
Искам те, отпусната в умората.
Искам те, събудена в зори.

Искам те, когато съм с приятели.
Искам те, в трептяща тишина.
Искам те, загледана в очите ти.
Искам те, когато си далеч.

Болка е, когато ме докосваш.
Лудост е, когато съм сама.
Силна съм, когато ме обичаш.
Търся те във всичко на света.

Болка е, когато ме докосваш.
Лудост е, когато съм сама.
Силна съм, когато ме обичаш.
Търся те във всичко на света.

Искам те, забързана сред хората.
Искам те, във миг на съзерцание.
Искам те, отпусната в умората.
Искам те, когато си далеч.

Болка е, когато ме докосваш.
Лудост е, когато съм сама.
Силна съм, когато ме обичаш.
Търся те във всичко на света.

Болка е, когато ме докосваш.
Лудост е, когато съм сама.
Силна съм, когато ме обичаш.
Търся те във всичко на света.

Искам те …


 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vili73 - ...
02.06.2011 19:36
Да визирам ли годината на издаване на албума и песента? Щото авторката на постинга може би ни възприема за склерита? :))
цитирай
2. yotovava - Не открих разлика, общо взето,
02.06.2011 19:45
:))))))
Валя
цитирай
3. vili73 - Е,
02.06.2011 19:49
yotovava написа:
:))))))
Валя

как можа? :)))
Срамота!

Sorry за тона, Вале! ;)
цитирай
4. yotovava - Ми питай я нея, или него
02.06.2011 19:53
не знам чий е този блог,а може и гаргара да си прави.
цитирай
5. vili73 - Извинете!
02.06.2011 20:41
анонимен написа:
yotovava написа:
не знам чий е този блог,а може и гаргара да си прави.


Уважаема, това тук брои ли се за плагиатство и или не, защото не е поезия

http://pantaleev.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/05/10/blogova-terminologiia.744804

А Вие, vili73, засегната ли се почувствахте, та изтрихте коментара ми?

бях в кухнята - готвя си вечеря! Ако някой е изтрил нещо - не съм била аз. Изпратете на лични! Обещавам да публикувам! Не се притеснявам от мнения! :)
цитирай
6. vili73 - Печалната констатация...
02.06.2011 20:55
анонимен написа:
vili73 написа:
анонимен написа:
yotovava написа:
не знам чий е този блог,а може и гаргара да си прави.


Уважаема, това тук брои ли се за плагиатство и или не, защото не е поезия

http://pantaleev.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/05/10/blogova-terminologiia.744804

А Вие, vili73, засегната ли се почувствахте, та изтрихте коментара ми?

бях в кухнята - готвя си вечеря! Ако някой е изтрил нещо - не съм била аз. Изпратете на лични! Обещавам да публикувам! Не се притеснявам от мнения! :)



Колко удобно извинение! И кой го изтри? Аз? Или блог.бг? Или Кой?! Анонимните коментари вече не се изтриват автоматично!

Какво да Ви изпратя на лични? В поста, линк към който ви пуснах, всичко е написано с доказателства. Тази, която ги издири, не посмя да ги пусне сама. Имаше си причини. И сега предполагам, че е предоставила тази възможност на един трол. Имала е надежда вероятно. Е, да, ама не. Троловете не дадоха коментарите си там, за да излезе поста на Първа. Чак да не повярва човек, че сред поетите няма тролове, които да подкрепят каузата против плагиатството по принцип. Така е, когато се движите в групички и си говорите на малки имена. И си разменяте усмивчици. Типично по български. Подходящо е като размисъл и за днешния ден - кои загинаха? и кои останаха? Нищо лично към никого. Само печална констатация.

я възприемам без проблем. И за мен нещата стоят така. Но... клавиш "delete" не съм ползвала отдавна. Разходете се из моите коментари и публикации и ще се убедите сам/а!
цитирай
7. vili73 - Отговорът е
02.06.2011 21:01
анонимен написа:
http://pantaleev.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/06/02/plagiatyt-s-oranjev-potnik-i-cherni-ochila.758176

последен в постинга ти. :)
Здравей!
цитирай
8. ikariam - Отговор на ikariam:
02.06.2011 22:11
vili73, както и всички читатели на блога, искам да се извиня на всички! Не съм искала да плагиатствам, нито да приписвам на себе си чужди заслуги. Не съм се подписала под стиха. Не слушам песните на Лили Иванова и относно творчеството и съм невежа. Този стих го видях много отдавна в един сайт като представяне на профил на жена, вече дори не помня кой точно беше. Тогава много ми хареса и си го копирах в компютъра. Реших да го споделя с вас, точно защото ми харесва, а не да претендирам, че е мой. Ако знаех автора, щях да го публикувам под стиха, но не знаех. Затова написах "копнах си го от един профил в един сайт". Още веднъж- Извинявам се на читателите на Blog.bg, за допуснатата от мен грешка и за невежеството си!
цитирай
9. vili73 - Благодаря!
02.06.2011 22:22
ikariam написа:
vili73, както и всички читатели на блога, искам да се извиня на всички! Не съм искала да плагиатствам, нито да приписвам на себе си чужди заслуги. Не съм се подписала под стиха. Не слушам песните на Лили Иванова и относно творчеството и съм невежа. Този стих го видях много отдавна в един сайт като представяне на профил на жена, вече дори не помня кой точно беше. Тогава много ми хареса и си го копирах в компютъра. Реших да го споделя с вас, точно защото ми харесва, а не да претендирам, че е мой. Ако знаех автора, щях да го публикувам под стиха, но не знаех. Затова написах "копнах си го от един профил в един сайт". Още веднъж- Извинявам се на читателите на Blog.bg, за допуснатата от мен грешка и за невежеството си!

От името на много автори, отнесли негативите на "от нета"! За доблестта да си признаеш грешката и да се извиниш. Малко го умеят по нашите ширини. И следващия път, преди да публикуваш любим стих, потърси автора му! Чичко Гугъл знае. Библиотеките - още по-знаят. Благодаря отново!
цитирай
10. mt46 - Поздрав!
02.06.2011 23:22
Отдавна призовавам - под всеки текст да има име/псевдоним/ на автора или линк, източник... В други сайтове има многобройни подобни случаи...
цитирай
11. vili73 - Няма защо!
02.06.2011 23:40
mt46 написа:
Отдавна призовавам - под всеки текст да има име/псевдоним/ на автора или линк, източник... В други сайтове има многобройни подобни случаи...

Въпрос на принципи. :)
Здравей!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vili73
Категория: Поезия
Прочетен: 132949
Постинги: 45
Коментари: 188
Гласове: 256
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930