Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2009 15:40 - Тунелите,бункерите и подземията в България
Автор: fusion Категория: Забавление   
Прочетен: 29322 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 29.05.2009 15:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Покрай разследването ми за Царичина попаднах на много материали,от интересни по-интересни.Става въпрос за подземията,галериите,букнерите и тунелите в България.

Поствам разни публикации на хора,мнения и истории на които попаднах:
Има истории,че SS са направили бункери и подземия през войната,но излизало,че вече имало инфраструктура и те само са я ползвали на готово.

Ето една тема в бойна слава:
Такааа... Току що се върнах от бомбоубежището. Тръгнах с един прожектор, на който му свършиха батериите 20 мин. след като бях вътре... и толкова хубаво се загубих... че ако ви кажа че се озовах на другия край на града... Добре че изхода там беше на два ритника живот... лутах се из вътре плъхове колкото мене големи прилепи и да е имало не съм ги видял... А да знаете на плъховете как страшно им светят очите... И бях сам! По едно време вече разбрах че съм се изгубил и се панирах и започнах да викам... да ама... викай на 3 метра - 4 под земята... и към 3 часа само съм обикалял! Светих си с телефона който дори и обхват нямаше... На няколко пъти стигнах до широки помещения (галерии) каменни не видях какви са мебелите ако така мога да се изразя... Седнах на една дървена кушетка да си изям сандвича и продължих. Също така имаше желязни врати залостени със много странни ключалки - светих с телефона но неможах да видя свастика като на входа... на много места има кръстопъти... и метални отвесни стълби... план ако трябва да правя... сами се сещате че няма начин... НО!!! На няколко от вратите пишеше нещо на немски... Аз си направих изводи... дали са верни или не... това е друг въпрос! Само знам, че там без план и без стабилен прожектор... НЯМА ДА ВЛЯЗА!!! Освен това на няколко места се спъвах в някакви "препяствия" и така хубаво падах по очи че... Плъховете ще ме изядат жив!!! Добре че намеих изход!!! Това е от мен. Съжалявам че няма снимки...

юзъра Атила:
Столицата е прорязана от стотици километри тунели. ...  тунел на властта. Той започва от парламента, минава под Президентството, Министерския съвет, ВМА и завършва в Южния парк, в близост до Правителствена болница.  Застлан е с бетон и през него спокойно минава камион


Анонимен потребител:
както виждам добре се забавлявате, но на мен хич не ми беше смешно когато бях "долу" image
за съжаление не мога да ви разкажа нищо image
само мога да ви открехна, че има не само празни тунели и каманаци, а и много модерни зали, в които не може да се влезне току така - само с военна охрана и ако не си от BKR или GBRT 
надявам се, че няма да ме питате за инициалите, защото съм  image

Юзър: Любарски
Да споделя за Бургас, има тунели на които входовете им са точно като слезете по стълбите към моста в дясно се завива веднага след стълбите. и се тръгва по тази уличка която води до бившата дискотека "Нептун". Там има едни врати (според мен) които са зварени от няколко години. Но преди се влизаше. Аз съм влизал до някъде но са много тясни. Мисля, че излизат чак в к-с Меден рудник и са свързани с бункерите които се намират до блатото. Но това са само предположения.

"Преди работех в едно заведение в Стара Загора - в близост до Търговски комплекс Сити. Сега има магазин на място на заведението. Долу в едно помещение като мазе бяха кеговете на бирата. Там имаше вход към подземни тунели, които продължаваха далече навътре. С едно момче от персонала влезохме да разгледаме, но не открихме край и се върнахме обратно. Втори път не сме влизали. От него съм чувал, че тези тунели са под целия град."

Анонимна жена пише:

 В периода 1990-1995 година в един от сериозните вестници излезна статия за безследно изчезващи хора. Смътно си спомням, но май се споменаваше за района на Русе, че имало подземна строго секретна база, в която се правели експерименти с хора и било пълно с всякакви ужасии, подобно на подземията в Денвър и други, познати ни неща за подземните бази, писано от Айк. Имаше и интервю с човек, успял да се измъкне от там, но държащ се в анонимност, за да не бъде хванат. Доколко е вярно това, не знам. Повече никъде не срещнах нещо по темата.
       Но в едно руско списание имаше статия, писана по разказа на ловец, жител в далечния Сибир как попаднал на едно от секретните им поделения и видял същества, подобни между човек и някакви животни, бил до база, работеща с генни експерименти. Обясняваше с какъв страх се измъкнал от там, стараейки се да не бъде забелязан. 
       В това списание се печатаха и други статии на различни теми, от хора и за хора, откривали разни неща, но скоро след края на времето на Елцин като президент спряха да се печатат такива статии и списанието стана доста безинтересно.

Още версии:
Под Пловдив има цял град.Тепетата са като швеицарско сирене
Бузлуджа е вход замаскиран като паметник.
Не подценявайте социалистическия период,хората са били побъркани

Ако някой знае нещо,нека сподели.





Гласувай:
2



1. анонимен - знам
01.06.2009 14:20
че в южния парк около правителствена болница има много тунели и бункери.Там съм играл като дете имашае достъп 20 метра на вътре и се стига до заключени врати.също така има подземия от парка но НДК на вече съм дърт и не съм ходил долу.Помня че има тунел от гарнизонното стрелбище до НДК под бул.България там също сме влизали.Представлява 30 м тунел след това голяма стая след това пак 30м тунел и т.н.Под бул.Витоша също има подземие след моста над бул.България по посока Южен парк.Сега е охр.паркинг но само 2_3 етажа а аз помня че сме се промъквали и сме слизали 5 нива но надолу е много студено.ТОВА Е ОТ МЕН УСПЕХ
цитирай
2. анонимен - джагара-джугара
19.01.2011 16:05
Някой ако знае нещо за бункерите и подземията в Меден Рудник,в местност Боровата гора да пише,сега те са зазидани.
цитирай
3. анонимен - куку
29.05.2011 11:02
Няма кой знае какво да се каже.По време на комунизма и докато все още имахме армия за всеки човек бе предвидено място в противобомбено скривалище.Примерно всяка къща строена в Странджа бе със стабилно бетонно мазе, което да издържи на бомба.По план им се оставяше само молко прозорче което лесно за се циментира или превърне в абразура.Влизам съм в доста бункери.Няма нищо интересно бетон мухъл, гадни миризми.В бургаската морска градина тунелите са от периода на втората световна и никога не са използвани.Тръгват от бреговата алея на централен плаж с други входове на шадрафана и на старата детска площадка.Под дворовете на училищата има, като там трябва да има складирани детски противогази.Повечето блокове са с бункерни мазета, като това бе изискаване от ерата на студената война.Ахелой,Каблешково, Тънково , Каменар са осеяни със стари бункери и пълни със змии и подивели кучета.Там е опорна точка при всяка една война, още от времето на Византииците.От там се вижда като на длан чак до Странджа.В Звездец има едни смешни бункери.Повече няма да приказвам, защото това са ни местата за скривалища при опастност.Жалко е, че са неизползваеми ,без ток вода и филтри за въздух.
цитирай
4. анонимен - ДА ПОД БУЗЛУДЖА НАИСТИНА ИМА ТУНЕЛ
01.07.2011 18:30
Минавал съм наистина има тунел, при интерес ми пишете на mobilebg2010@abv.bg
цитирай
5. анонимен - митко
31.07.2011 18:10
да сте чуваи нещо за варна ?
цитирай
6. анонимен - тези тунели са част от специална ...
14.12.2011 15:22
тези тунели са част от специална мрежа от коридори които водят до един бункер .
В пловдив има един коридор точно под стария грат на 22 метра под земята.
Но не си и помистсляйте и да влизате . Все още е активен . Много е голям . има и коридор и по 6 ти септември. А този в стария град е равен със земята ъоколо 10 м . но после има стълби които водят до истинския коридор.

цитирай
7. анонимен - samarskoto zname , buzludja i pe6terata
09.04.2012 12:05
4uval sam 4e na samarskoto zname ima bunker koito e zaklu4en ot vun no se pak se vliza ot vutre nemoje da se otklu4va taka sa mi kazvali vodi neznam si kade ako niakoi znae ne6to da kaje . V Stara Zagora ima pe6teri i dvete sa zatrupani ako niakoi znae kade vodiat da pi6at molim mnogo za informacia.
цитирай
8. анонимен - Във варна има много тунели главният ...
11.04.2012 11:08
Във варна има много тунели главният тунел -болница е на паметника горе на почивка вратата е заключена но с годините се е отворило друго място за вход . Има и тунели на нептун , под мостчето на влюбените в морската и на плажа всички остамали тунели са в училища и блокове
цитирай
9. анонимен - Когато бях на 4, прадядо ми ме заведе ...
11.08.2012 20:45
Когато бях на 4, прадядо ми ме заведе в римските разкопки в подземието на пощата (в Стара Загора). Изчакахме търпеливо да се разкарат всички и дядо отключи една врата и ме поведе през едни тунели. Фенерчето спря да работи, но имахме кибрит и си направихме нещо като факла, после продължихме напред. Тунелите явно не бяха крипти, но имаше и кости на места, но което е по-странното, никакви животни - никакви мишки, плъхове, прилепи и т.н. Та вървяхме си из галериите, стигнахме в едно по-широко помещение, минахме през друга врата и тръгнахме по друг тунел. Някакъв човек дойде срещу нас, дядо му каза нещо на някакъв език, който не знам, но уча италиански и ми се струва, че е страшно близък до него, но не е и латински. Човекът си продължи по тунела, ние в нашата посока, докато накрая излязохме на Аязмото. Дядо ми забрани да разказвам какво съм видяла в широкото помещение, няма и да разкажа. После ми даде метално амулетче (снимка ето тук http://www.facebook.com/photo.php?fbid=159833140820914&set=a.131414146996147.25013.100003826863903&type=1&theater ) и ми каза, че това е символът на братята му и някога и аз ще съм от тях. И се прибрахме. Беше някъде към осем и половина вечерта. Прадядо умря след три години. Повече не знам за "братята" му, но преди няколко месеца учителката по история ни заведе в разкопките под Операта. Като слязохме под земята се поогледах и много се изненадах, че бяхме в същото широко помещение, откъдето бяхме минали с дядо. Каквото бях видяла та, разбира се, го нямаше...
цитирай
10. filmit - az sam vlizal no samo do nqkade za6toto ima6e voda po natataka
29.03.2013 12:12
анонимен написа:
Някой ако знае нещо за бункерите и подземията в Меден Рудник,в местност Боровата гора да пише,сега те са зазидани.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: fusion
Категория: Технологии
Прочетен: 1097191
Постинги: 31
Коментари: 455
Гласове: 408
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930