Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2011 05:38 - ДНЕС
Автор: chalama Категория: Тя и той   
Прочетен: 3843 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 23.11.2016 15:26



На Aни.
Oт Асен.

Тайната е да намериш себе си....
  
  Взех си бутилка "Jack",празна.Разбира се винаги мога да дам 18.90 за пълна.Не искам да пия,искам някак да не се чувствам сам.Мога да пия много и дълго,не се напивам само рязко припадам.После онези гадни маркучи във вените ми,като някакъв ултра модерен андроид,замъглени сцени и влюбване в сестрата на отделението.
  Имам качествено изменение.Много обичам да се увивам около нея.Тя казва,че го правя като лозичка.Колко красиво и нежно само говори тя.Днес разбах ,че съм влюбен в тази нейна красота,която тя може да рисува с думи.Вече нямам нужда да ми свети от дисплея.Нямам нужда от нейните мейли или смс,и.Днес разбрах от къде идва тази красота.Тя не е нейна.Прихванала е от един друг,на който му я отнех.
Когато се увивам около нея,аз в същност не искам да я изгубя,не искам да си отиде,искам този миг само за мен.Като лозичка.Умирам за този миг.Последния път и казах,че е остаряла.Бях се увил пак около нея,попивах я със сетивата си.Опиянявах се от аромата и.Тя не ме разбра.Може би я нараних.Но това беше най-красивия и истински комплимент ,който някога съм правил.Днес разбрах и извора на красивите и думи от къде идват,те не са нейни а само прекопирани.
Днес видях,колко е обикновена.

По някога свиря на пиано.Когато съм тъжен и няма залези или когато просто искам да остана на саме със себе си.Докосвам клавишите нежно,свиря обикновено неща,които са моментни в ума ми.Музиката на душата ми.Обичам тишината между клавишите. Пианото е велик инструмент.

В същност аз не харесвам Лондон,харесвам как се чувставам тук.Харесва ми да си купувам дрехи.Обичам да смесвам стилове някак мой си персонален дрес код.Имам любими места,които посещавам.Усещам погледите на много жени.Усмихвам се на опитите им да ме отровят.Получававам много количествени натрупвания.

that no angel has ever seen,
and no thought of the heart could not hold,
and who was never referred to as no name.

Магията,онази която я превръща в красива и женствена.Мислеща жена и наивно дете.Магията ,нейната красота ,всяка една красота е ХАРМОНИЯТА.
Хармонията е любов.Любовта е царството господне.Любовта е безумието на стремежа да познаеш Бог.
ТИФЕРЕТ
ХОД
МАЛХУТ
....
ИСКАМ....да се чувствам летящ и обичан....искам тя да е хубава и умна,искам да ми се отдава до лудост,искам да обвземе ума ми...да ме кара да мечтая.искам да я целувам дълго и бавно...искам да ме буди нощем с нежност и страст.искам да я гледам докато спи...искам...да докосвам Бог докато правя любов с нея.Искам да и се отдавам катеорично и безкомпромисно.....много ли искам?
Не,не беше така...нека да ти покажа как беше...стълбите бяха три,дървени ти беше седнала на тях и гледаше морето.аз бях зад теб донесох ти питие,ти протегна ръка без да ме погледнеш,отпи от чашата и ми разказа за бамбукувата флейта и реката.аз много обичам да слушам гласа ти ,да правя любов с него,така ,както ти обичаш да ме слушаш,когато ти рисувам любовта и желанието си с клавишите на пианото.Накрая каза,да дочаках те да се върнеш.аз не говорих,нежно целувах раменете ти,дланите ми приплитаха пръсти с твоите...харесва ми да виждам колко си женствена,как ми се отдаваш.тогава настпва онова безвремие за което ти говоря,онова безцветие,безшумие,само желанието ми за теб и стоновете ти,тогава си представям че съм лъкът любовник,а ти моята цигулка и тогава свиря на теб капризите на вивалди или спокойствието на бах....спуснах се на долу,до малкото пръстче на лявото стъпало.обичам лявата ти страна,понякога там слушам как тупти сърчицето ти.Ти не виждаш умивката ми тогава  аз съм щастлив,че те има и за мен.....хайде,едничка моя,докосни ме с гласа си ,моля...кога ли ще си пак в ръцете ми?

"What is essential is invisible to the eye,"

Днес напълно осъзнах,колко много я обичам в нейната обикновеност.
Днес знам ,че тя осъзна,колко много я обичам,когато и казах ,че е остаряла.Знам,че забеляза въпреки това,как жадно я целувам и как потъвам в очите и.Знам,че знае и усеща вълшебството,еклектиката на квантовата физика,кабалата,молитват и магията.
Днес моята тайна съчетава тайните на цялото време....





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - въпрос
04.01.2011 11:59
"that no angel has ever seen,
and no thought of the heart could not hold,
and who was never referred to as no name"

Откъде е този цитат?...
цитирай
2. chalama - евангелие на юда
04.01.2011 14:35
който никой ангел не е виждал,
и никоя мисъл на сърцето не е могла да побере,
и който никога не е бил назоваван с никакво име.
цитирай
3. анонимен - Благодаря! :)
04.01.2011 17:33
... Ако по някакъв начин представлява интерес - ето това съвпадение (по съдържание и време) предизвика въпроса ми:

Re: Tema za Triene
от poisoned kiss » Вто Яну 04, 2011 4:03 am

The first is Seth,
The second is Harmatot which (...)
The third is Galina.
The fourth is Yobel.
The fifth is Adonayos

that no angel has ever seen,
and no thought of the heart could not hold,
and who was never referred to as no name.
P.S
now returned stronger than ever
more beautiful and tender
I'm WOMAN
цитирай
4. chalama - Пак казвам, тайната е да откриеш ...
04.01.2011 21:58
Пак казвам,тайната е да откриеш себе си.Няма мищо случайно.Не знах,че ще стане толкова лесно.Благодаря ти,че ми я посочи.Познавам отровно целуваща.И очевидно тове е края на поредния социален експеримент.Сега е нейния ред да мен намери...
Благодаря ти Анонимен.А в Енфилд е толкова красиво....
цитирай
5. анонимен - eli
09.01.2011 01:41
mnogo mi haresva kak pi6e6.iskam da si pogovorim.moga li da imam telefona ti?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chalama
Категория: Лични дневници
Прочетен: 117755
Постинги: 54
Коментари: 68
Гласове: 199
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031